Hoi iedereen! Nadat we gisteren zijn teruggekeerd van een heerlijke maand Myanmar naar Thailand, profiteer ik hier onmiddellijk om mijn hopeloze achterstand wat fotootjes betreft wat te beperken. Ik heb er een groot deel van Iran opgegooid dus toch al wat nieuwe indrukken voor jullie van de voorbije maanden. Mijn verslagje van de laatste dagen in Myanmar en de rest van de foto's plan ik voor een van de komende dagen!

Groetjes iedereen! Rochdi.
Monique
10/11/2013 03:20:23 am

zie altijd uit naar jullie belevenissen. Ken iemand die hier al serieus aan 't aftellen is om te vertrekken !

Reply
Martine
10/12/2013 04:03:30 am

Volgens mij heb jij ergens serieus in de wind gestaan (te zien aan de snit van je haar of wat er van over is????)

Reply
Sven
10/19/2013 03:54:45 am

blijkbaar prachtige levenservaringen(obvious)!!!!! Ik kijk al uit naar de rest van je avontuur en de foto's van je Aziatische belevingen .

Reply



Leave a Reply.